Ofte stilte spørsmål

1.0 Produktspørsmål

Hvorfor er det feil informasjon på mitt foretak i databasen?

  1. Bedriften kan ha unnlatt å levere en endringsmelding til Brønnøysundregistrene slik at de offentlige kildene ikke er oppdatert/verifisert
  2. Kan skyldes feil i telefon/fax registre (private kilder)
  3. Kan skyldes tekniske kjørefeil i databasen

Vi er registrert med feil produkt- og bransjekoder?

  1. Da må det skyldes at bedriften er registrert med feil bransjekode i Foretaks-eller Enhetsregisteret i Brønnøysund.
  2. Vi benytter bare de offentlig tilgjengelige bransjekodene som underliggende grunnlag og med egne justeringer etter ønske fra kunde.
  3. Send oss din korrekte bransjekode/produktnavn så skal vi ta en oppdatering i vår løsning.

Hva er informasjonskilden til Purehelp.no

  1. All offentlig informasjon leveres av Dun & Bradstreet.
  2. Purehelp.no innhenter selv informasjon og utfører endringer eller tillegg som subjektiv informasjon.

2.0 Fakturaspørsmål

Feil pris på faktura eller ønsker du kopi av avtalen?

  1. Vi sjekker gjerne kontrakt og med salgsansvarlig.
  2. Vi kan fakse eller maile kontrakten over til deg.
  3. Se Kundeservice eller salgsansvarlig i Kontakt menyen på nettsiden.

Hva er standard betingelsene i avtalen?

  1. Standard lengde abonnement er 12 mnd.
  2. Avtalen fornyes automatisk for ett nytt år hvis ikke løsningen er sagt opp innen 2 mnd før utløpet av kontraktsperioden for å unngå ekstra kostnader med:
    • Avregistrering i kunde- og ordresystemer.
    • Avregistrering i faktura systemene.
    • Avregistrering teknisk serverdrift, produkt- og kommunikasjonsløsninger.

Hvorfor får jeg en ny faktura for tjenesten?

  1. Utgangspunktet er en løpende skriftlig signert abonnementsavtale for tjenesten.
  2. Vi har ikke registrert at du har sagt opp avtalen skriftlig til oss.
  3. Du har ikke overholdt de tidsfrister som gjelder for oppsigelse av avtalen