1.0 Produktspørsmål
Hvorfor er det feil informasjon på mitt foretak i databasen?
- Bedriften kan ha unnlatt å levere en endringsmelding til Brønnøysundregistrene slik at de offentlige kildene ikke er oppdatert/verifisert
- Kan skyldes feil i telefon/fax registre (private kilder)
- Kan skyldes tekniske kjørefeil i databasen
Vi er registrert med feil produkt- og bransjekoder?
- Da må det skyldes at bedriften er registrert med feil bransjekode i Foretaks-eller Enhetsregisteret i Brønnøysund.
- Vi benytter bare de offentlig tilgjengelige bransjekodene som underliggende grunnlag og med egne justeringer etter ønske fra kunde.
- Send oss din korrekte bransjekode/produktnavn så skal vi ta en oppdatering i vår løsning.
Hva er informasjonskilden til Purehelp.no
- All offentlig informasjon leveres av Dun & Bradstreet.
- Purehelp.no innhenter selv informasjon og utfører endringer eller tillegg som subjektiv informasjon.
2.0 Fakturaspørsmål
Feil pris på faktura eller ønsker du kopi av avtalen?
- Vi sjekker gjerne kontrakt og med salgsansvarlig.
- Vi kan fakse eller maile kontrakten over til deg.
- Se Kundeservice eller salgsansvarlig i Kontakt menyen på nettsiden.
Hva er standard betingelsene i avtalen?
- Standard lengde abonnement er 12 mnd.
-
Avtalen fornyes automatisk for ett nytt år hvis ikke løsningen er sagt opp innen 2 mnd før utløpet av kontraktsperioden for å unngå ekstra kostnader med:
- Avregistrering i kunde- og ordresystemer.
- Avregistrering i faktura systemene.
- Avregistrering teknisk serverdrift, produkt- og kommunikasjonsløsninger.
Hvorfor får jeg en ny faktura for tjenesten?
- Utgangspunktet er en løpende skriftlig signert abonnementsavtale for tjenesten.
- Vi har ikke registrert at du har sagt opp avtalen skriftlig til oss.
- Du har ikke overholdt de tidsfrister som gjelder for oppsigelse av avtalen