Online Innkjøp

Online Innkjøp
Mange ledere og ansatte i SMB Norge har en hektisk hverdag og knapt med tid. Det kan oppleves stressende å daglig få et stort antall salgstelefoner inn, i tillegg til alt det andre man skal gjøre løpet av arbeidsdagen. Ofte har man ikke mulighet til å ta en rask beslutning over telefon eller diskutere produktdetaljer som man ikke kjenner til. Det kan være behov for å sjekke opp priser og betingelser på nåværende leverandører, samt sjekke opp nåværende avtalers status. Ofte må flere personer involveres, noe som kan være tidkrevende.

B2B Innkjøp krever rett og slett en smartere digital løsning for forsendelse og mottak av bedriftstilbud. Derfor har Purehelp.no laget en ny digital onlinetjeneste som skaper en vinn-vinn situasjon både for leverandører og kunder i SMB markedet. Løsningen Online Innkjøp kan tas raskt i bruk og vi hjelper deg med å aktivere funksjonen.


Hvorfor digitalt innkjøp
Telefonen er i ferd med å bli et vanskelig verktøy for B2B salg og kopling av leverandør og kunde. Noen tar ikke telefonen, andre får man nesten aldri tak i og mange kvier seg for å avslutte salgssamtaler som de verken har tid til eller kan ta en konkret beslutning på. Med en aktivert Online Innkjøp løsning kan dine ansatte på en høflig måte fortelle at selskapet ikke lenger tar imot nye tilbud per telefon, og at nye tilbud i tiden fremover må sendes inn via egen Online Innkjøp funksjon på Purehelp.no. Tiltaket sparer deg og dine ansatte for unødvendig tidsbruk, samt redusere telefonpresset hos daglig leder.


Hvor går selgeren?
Tilbyderen klikker seg inn via Online Innkjøp funksjonen øverst på foretak siden til ditt selskap på purehelp.no. Her ser tilbyderen hvilke produktkategorier foretaket ditt ønsker nye tilbud på, og hvilke områder selskapet ikke ønsker tilbud på.


Kundefordeler
  • Gir deg en enkel, nyttig og digital innkjøpsfunksjon (= mottak av tilbud)
  • Gir deg muligheten til å styre tilbudene til riktig person (= målstyre tilbud)
  • Gir deg muligheten til å si hva dere ønsker tilbud på (= prioritere tilbud)
  • Gir deg muligheten til å si hva dere ikke ønsker tilbud på (= sparer tid for alle)

Ta kontakt med oss!

Viktig informasjon: Det er viktig at du fyller ut alle feltene før du trykker send, slik at det er lett for oss å kontakte deg.